Växjö Pride

Nu kommer jag berätta något otroligt häftigt!
Richie, min bebis bus, kommer den 10e maj, gå med i Växjös egna Pride-parad!
Rider honom gör ingen mindre än årets kronobergare 2013, Pierre Davidsson!
 
Det hela började med att jag såg att någon delat en förfrågan efter en snäll häst till parad på FB, jag kommenterade mest på skoj, att det vore ju något för Richie!
Inte lång stund efter den kommentaren trillade ett PM ner i min inkorg där jag fick frågan om jag tror att Richie hade pallat med en parad, jag skrev sanningsenligt att jag inte visste men att han är så stabil i psyket och aldrig gör något dumt så det tror jag inte skulle vara några problem!
 
Kort efter det så hörde Pierre av sig och vi samtalade över telefon och ett tag senare så bestämde vi att en provridning skulle ske, den ägde rum igår efter tävlingen. Pierre tyckte mycket om Richie och Richie verkade trivas bra med Pierre så nu är det bestämt, Richie blir Pridefestivalens parad-häst :D
 
En massa bilder kommer att knäppas och läggas upp här och här kommer en bild på inlägget som offentlig-gjorde valet av parad-häst :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0