Har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat

Right from the start
You were a thief
You stole my heart
And I your  willing victim
I let you see the parts of me
That weren't all that  pretty
And with every touch you fixed them

Med dig blir jag hel, med dig känner jag mig oslagbar. Det finns inga ord som kan beskriva det jag känner för dig, har jag dig vid min sida spelar inget annat någon roll.
Du är min anledning att stiga upp på morgonen, solen på min himmel och månen som lyser upp min väg på natten.
Du är stjärnorna som tindrar och inger trygghet i mörkret.
Du är den hjälpande handen som drar en upp när man håller på att drunkna.
Du är den helande kraften som får mig att orka läka alla sår.
 
Utan dig hade jag varit som en fågel utan vingar.
Som en blomma utan kronblad.
Som en dag utan sol och en natt utan måne.
 
Du får mig att våga, du får mig att vilja.
Du får mig att drömma, du får mig att hoppas.
Du får mig att leva, du får mig att andas.
 
Vart jag än hamnar så skall du med, och vart du än är, där är jag.
Det finns inget som kan få mig att skiljas från dig, för du är min, min drömhäst, allt jag vill ha och så mycket mer.
 
På din rygg känner jag mig trygg, jag vet att inget kommer hända mig däruppe, vad som än händer så kan jag lita på att du bär mig hemåt hel och ren.
Du är leendet som sprider sig på mina läppar när jag är glad, du är glittret som uppstår i mina ögon när jag ser på dig.
 
Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen, det vackraste jag vet mitt hjärta, det är du...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Gabriella - Montéryttare

Din häst var väldigt lik min ponny i färgen och trivselfläckarna, han har också bläs men din har bredare.

Svar: vad roligt :)
Emelie Jonasson

2014-08-09 @ 19:39:15
URL: http://montebloggen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0