Nytt träns till Richie

En i min ridgrupp ska sälja sitt PS-träns då det skavde på Lamparts ärr på nosryggen och jag som vart sugen på ett PS länge fick prova för att se om det passade min häst med kolossalt huvud, det var bara i storlek Full men det passade finfint och han blev så snygg i det!
SÅÅ vid nästa lön blir jag och Richie ägare till ett nytt fint PS-träns, det på bilden!
 
Träns Flat Out Revolution
 
Detta med ett läckert pannband till kommer bli så snyggt till dressyren, tanken är att han ska ha sitt Micklem i hoppningen och på uteritt och detta i dressyren :D
Måste bara skaffa ett till bett i hans storlek, orkar inte krabba med bettremmarna på mitt micklem hela tiden, det är ju en hel vetenskap ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0