Ny sadel

på söndag får jag äntligen hjälp med att prova ut en dressyrsadel till Richie.
Det ska bli grymt skönt att få en sadel som är optimal för mig och Richie i Dressyren, det funkar så himla fint nu så detta blir pricken över I!
Lena ska även kolla över sadeln han har, så den fortfarande ligger bra osv.
 
Detta innebär köp av ny lädergjord som är anpassad till dressyrsadeln, padd (förhoppningsvis inte) , stigläder och stigbyglar, men vad gör det? att handla till hästen är ju det roligaste!
 
Nu får vi se om vi hittar någon som passar både mig och hästen bara ;D
 
Jag och Richie efter någon månad med sadel kanske?? ;)
Nääh alla vet ju att det inte är utrustningen som gör en bättre! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0