Många överraskningar idag!

Ni som känner mig kommer aldrig att tro era öron!
JAG som tidigare avskytt dressyr, bara ridit det för att kunna hoppa och suckat över varenda skänkelvikning , öppna eller bak/framdelsvändning jag behövt göra har ju, som ni sett, satt upp stora mål för dressyren!
OCH jag slår på stort, för gissa vad jag har gjort idag??
*trumvirvel* DRDRDRDRDRDRDRDRDRDRDRDRD
JAG har bokat tid för att prova ut en DRESSYRSADEL!!
 
Tänk att rätt häst kan få en att vända så tvärt? det är som dag och natt?!?!
Ingen som känner mig trodde nog att de skulle få se mig i en dressyrsadel frivilligt ;)
MEN om ett par veckor har jag förhoppningsvis en, vart jag ska göra av den är en annan fråga, har ju redan en i skåpet xD
 
Men men det löser sig, och en bra sak för mig, shopaholic som jag är, så är det ännu ett skäl för mig att utöka min lind och schabraksamling ;)
 
och här kommer bilden ni väntat på, den finaste bilden som någonsin tagits typ!
Jag och Richie från tävlingen igår!
 
Fotograf: Jenny Joelsson
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0