vinn över ditt psyke

det sammanfattar nog dagens pass riktigt bra.
Richie hoppade riktigt bra idag dock så vägrade han hoppa den blå grinden först även om han hoppade den senast i torsdags. sen vart den en 5.5a som han inte bjöd ordentligt på. där sänktes mitt självförtroende som jag nyss fått en aning. MEN Bettan kom med de bra orden "vinn över ditt psyke"
Jag red på igen och vi klarade det utan problem!
det jag vill öva på nu är att följa med i landningen och landa MED honom och inte PÅ honom vilket är lätt att göra när han hoppar så stort, är så stolt över min bus idag ♡
Dock så får han skippa uteritterna nu detta lägret så jag får låna en häst här från Boke de två dagarna vi rider ut. Han börjar bli lite mör nu efter alla dagars träning men nu är det slutklämmen innan 1 månads bete för bitzibus ♡





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0