And when i fall down, i have to pick myself back up

Hejsan bloggen!
Nu var det ett tag sen jag skrev (IGEN!!)
Det har varit mycket nu men bara min blogg.se app vill fungera så kommer det komma mycket uppdatering nu under de två veckorna jag är på läger, sen går Richie på sommarbete ett tag så då blir det inte så mycket att skriva om.
 
Idag var det hoppmöte på klubben för de som ville göra sin röst hörd angående tränare, träningar, upplägg och lag osv..
Dock så tycker jag att jag lika gärna kunde struntat i att gå dit.
Jag kände mig helt malplacerad och det kändes som om att bara för att jag inte hoppar så högt med Richie än så betyder det att jag inte KAN hoppa?
Visst, jag kanske inte vågar hoppa så jäkla högt med Richie för tillfället men mina tränare borde vid det här laget veta att jag visst kan, på Nickie hoppade jag ju runt utan att blinka ens en gång och det var då inga småhinder i slutet..
Blir så less på detta, det sänkte min sälvkänsla enormt.
MEN samtidigt så blev det också lite jävlar anamma i mig, när jag kommer tillbaka från lägret så ska jag komma tillbaka starkare och bättre än jag varit nu sen jag skaffade Richie.
Jag ska komma tillbaka med ett förtroende för mig själv och min häst och jag ska utvecklas ännu mer. Jag ska knäppa alla som säger att jag inte kan på näsan, de ska få se..
 
För att förtydliga, det är inget fel på Richie i hoppningen, han KAN hoppa MEN han hoppar stort och han är väldigt beroende av att man själv kastar hjärtat över hindret och verkligen vill, är man minsta osäker och visar det så kan han lika gärna gå åt sidan och säga att "näähä du matte, du är inte helt säker så då är inte jag säker på om du sitter kvar, så vi struntar i detta va?"
Han kan vara bussig på lägre hinder men när han måste börja lyfta på benen så får man ha lite "balls" själv. Och Efter att jag förstörde min rygg totalt efter avtrillningen på Depa så har jag haft perioder då det känts bättre än någonsin men också värre än någonsin..
 
Men just nu kommer mitt motto att vara: "And when i fall down, i have to pick myself back up"
Det passar min situation riktigt bra just nu..
 
Nu ska jag inte ludda här mer utan jag ska faktiskt sätta mig och skriva lite teori, jag tänkte faktiskt att jag också ska sätta mig och skriva ett par åsiktsinlägg som jag kommer tidsinställa så det kommer upp lite saker här då och då.
MEN jag säger redan NU, detta är MINA åsikter och vad  JAG tycker, NI behöver absolut INTE hålla med mig inom något av detta MEN ni ska respektera mina åsikter.
 
Tack o Hej!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0