ut i skogen

Idag var jag ute i skogen med Richan.
Red bara en liten vända bara för att det var fint väder ute.
Solen sken, det blåste lite rått men vad gör det när hästen är lycklig och pigg med spetsade öron och tycker att livet är bra roligt?
Han var så pigg och på, nyfiken på allt men höll sig på sin plats, så där skrittade vi med långa tyglar och världens mest belåtna suck kommer från Richie, åh mitt hjärta värker så jag älskar min fina häst :')
efter en bit så kom det en fin sträcka så på väg bort travade vi och på väg hem så kände jag att "äsch vad fasen vi tar en galopp med" så fattade vi galopp och han kom fram i en fin, rund och rytmisk galopp, han tyckte det var så roligt!
 
När vi kom hem så blev det morot, klapp och puss på mulen och sen in i boxen och äta mat!
Tänkte försöka komma ut i helgen med på en lite längre runda om vädret tillåter!
 
Ikväll ska jag iväg så inlägget om hur jag träffade Richie får komma imorgon istället :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0