Richie

nu har jag ägt Richie i lite mer än en månad och allt går bättre och bättre!
första ridpasset ville han inte veta av att gå i form osv men nu sista passet så har han börjat söka sig ner riktigt bra och jobbar på fint!
har såklart en hel del mål och de kommer jag dela med mig av i ett eget inlägg.

Jag och Richie har kommit varandra väldigt nära nu på kort tid och jag tänkte att jag skulle skriva lite olika inlägg om hur jag ser på hästhållning, hur richie är som häst och lite så, hade det varit kul? :)

så här är lite inlägg som väntar:
* mål 2014
* min syn på hästhållning/relationsskapande
* hur är Richie
* vad behöver jag och Richie jobba på?
* vad tycker mina tränare hitills?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0