Mycket som händer nu!

Nu är det mycket som händer för Richie inom kort tid.
 
På lördag så ska han äntligen få en ny sadel utprovad, var lite bitter att behöva lägga pengar på sånt redan när jag redan köpt en sadel för 3000 till honom liksom. MEN då får jag chansen att hitta en sadel som han verkligen kan ha även om han musklar om sig och som förhoppningsvis är lika bra för mig som denna är. Älskar min Kieffer, där skänkeln är, där ligger skänkeln, ingen rubbar den! Men som sagt, ska bli skönt att få det gjort så att jag kan börja rida riktigt ordentligt utan att behöva tänka på bakvikten!
 
Den 28e så kommer Hasse kotknäckare, han ska kolla igenom Richie och åtgärda eventuella låsningar osv, har en liten misstanke att han har ett par i bakdelen alternativt där sadeln legat i bakvikt, han känns lite ovillig att verkligen jobba med ryggen när man sitter ner i traven/galoppen osv men det märker vi!
tycker de 400 kronorna det kostar är väl investerade pengar, jag får loss det Hasse kan åtgärda i samband med den nya sadeln osv, passar ju utmärkt!
 
Den 1 februari är det träning för Katta för första gången. Har aldrig tränat för henne innan men nu blir det en 75 minuters träning med bommar, markarbete och sits i fokus, jag är förväntansfull!
 
Det är det lite större som händer nu, sedan är det ju mycket träningar osv som jag har, kommer alldeles strax om ett inlägg om hur träningarna ser ut för Richie på en månad, tränar ju för tränare ca 2 ggr i veckan :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0