hoppträningen i onsdags

I onsdags provhoppade jag den nya sadeln och nu har jag bestämt mig, en Prestige GP kommer bli Richies på måndag, svider lite på mitt skrala konto men det är det värt. Kommer gå in mer på detta i inlägget om dagens shopping :)
 
Åter till ämnet, i Onsdags hopptränade jag för Jossan, det var ganska mycket lydnad, travhinder mitt i banorna och mycket svängar. Richie hoppade mig ur sadeln x antal gånger innan vi fick till ett bra flyt men han tyckte att det var så roligt!
Dock tyckte han att det var lite för roligt, förhållande hjälper, nääh jag lyssnar inte på dem tyckte han, men efter några stränga förhållningar gick det mycket bättre!
 
Jossan tyckte att vi var väldigt duktiga, vi hoppar ju bara typ 60 än så länge men tills vi kommit ihop oss är det lika bra så att man slipper ha en massa höjd att tänka på när man ska tänka på att lägga min stora kluns fint på hindrena :)
 
Var så nöjd med honom, det blev mycket morot.
Han är så rolig, skulle ta av honom senskydden så stog han lite dumt till så jag tänkte att äsch, och så kröp jag under magen på honom istället, tror ni han brydde sig??  klart han inte gjorde, jag har ju världens snällaste kluns :D
 
 
Han får gärna hälsa på mig och ge mig lite pengar höhö..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0