dressyrträning

idag var det mycket ställande och böjande på volt, flytta in framdelen och motställa i alla gångarter osv.
Richie tyckte jag var en pain in the ass men han var sååå fin!
i slutet blev han dock trött och hängde mest i min hand så då bestämde jag mig för att avbryta och avsluta honom.

cicci, min dressyrtränares kommentar; "Det är inte lite häst du har att rida ihop men du gör det så bra och trevligt. Han har blivit så mycket bättre sen han kom, du är helt klart på rätt väg och med mer träning kommer detta bli skitbra"

tycker det är roligt att det är fler än jag som ser möjligheterna med Richie, har även anmält mitt intresse för Div.3 laget i dressyr för häst, har även fått förslaget att vara med i Div.2 i hoppning för häst men vi får se, man måste hoppa LC, 1 meter så det är inget aktuellt i år iaf men det är kul att få förslaget :)

2 dagsfärska bilder kommer här nere :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0