Lugna veckor, schema

 
Nu har Richie två relativt lugna veckor framför sig.
Jag har bestämt mig för att han får gå träningarna för att hålla igång eftersom han är så jäkla fin just nu men de andra dagarna blir lugna och goa :)
 
Denna veckan:
Måndag: Vila
Tisdag: Skogatorpsrundan
Onsdag: Hoppträning för Jossan
Torsdag: Markarbete/förberedande hoppning för Sara
Fredag: Uteritt med Helene eller ensam, antagligen skogatorp igen
Lördag: Vila
Söndag: vila/uteritt
 
Nästa vecka:
Måndag: Dressyrträning för Cicci
Tisdag: Vila/uteritt i skritt
Onsdag: Vila/uteritt (det jag inte gör på tisdagen)
Torsdag: Dressyrträning för Cicci
Fredag: Uteritt
Lördag: Vila
Söndag: Uteritt
 
 
Så ser det ut denna veckan, öser regnet ner eller om det kommer ännu en omgång snö så får han extra vila om det ligger uteritt på schemat den dagen :)
Nu ska jag ta och kolla bilderna jag fick av Pierre idag :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0