stryka ett fett streck

igår red jag dressyr, hade Labello, enough said egentligen, fick ingen bra känsla någon gång under passet.

vad kände jag då problem med?
jo listan kan göras lång, svårt att hitta takten, tjaffsig på läskiga kortsidan under nästan hela passet, avskyr att rida med så långa läder som jag var tvungen att göra igår, hade blivit bättre helt utan men litar inte på Labello så sitter inte utan stigbyglarna mer än nödvändigt på honom och så fort något kändes bra så kom ett MEN.

aja fick till ett par fina bogen in och någon fin öppna annars vill jag bara slänga passet i sjön..

för er som tycker jag är negativ; lika lite som jag tänker dölja min glädje, lika lite tänker jag dölja när något känns skit. tror inte på rosa molnen metoden riktigt, man ska vara ärlig och det är jag också det är lite det en träningsblogg är till för anser jag? att kollar jag tillbaka om ett år så vill jag se att det inte gick bra jämt. och för er som inte gillar mina realistiska inlägg kan sluta läsa, period. :)

hoppas på bättre känsla nästa dressyrträning helt enkelt :)
bjuder på en bild på min knäppa ponnyskrutt som älskar att äta äpplen i plastkasse, min fina gamling ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0