att utvecklas

att utvecklas tillsammans med en häst är underbart, att utvecklas med Nickie som jag har gjort har varit fantastiskt roligt. från att tycka att 70 cm är högt till att tycka att hindrena på träningen är låga och tagga till 90-debuten. Jag njuter av varje gång jag får rida Nickie nu innan min egen stjärna kommer. Med R vill jag utvecklas så mycket mer, R och jag kommer ha så många roliga stunder och komma långt men med honom kommer jag inte att stressa, jag ska låta allt ta sin tid för han är bara 8 och jag är bara 20, vi har hela livet framför oss att komma någonstans och åstadkomma något, jag är så taggad på att få ta hem R och påbörja en lång resa som kommer ge m
ig roliga stunder och stunder som jag kommer vilja lägga ner alltihop men också på de band vi kommer knyta när det är bara han och jag ♥
men som sagt, fram tills dess kommer jag ta tillvata på varenda tillfälle jag får att rida och hoppa Nickie för denna häst skänker mig då mycket glädje och självförtroende, med henne vågar jag allt ♥









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0