Vivaldi

idag så har jag varit å provridit en häst som jag ska hjälpa till med så honom lär ni få läsa en del om framöver :)
kom dit å då borstade jag honom och blev runtvisad lite osv och sen sadlade och tränsade jag.
ägaren longerade honom lite först eftersom han inte är igång å då kan han tydligen vara väldigt pigg :)
sen satt jag upp å skrittade och travade lite, ca 30 minuter och han var väldigt trevlig, dock var han som sagt väldigt pigg och lite spänd till en början och jag hade alldeles för långa läder för att kunna göra något vettigt haha :)

så på onsdag och lördag ska jag rida honom så får vi se hur det går! :)
kanske ska ha Richie i hennes stall, eventuellt för hon kom med en deal som är svårt att tacka nej till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0