redo för LD

i tisdags hade jag ju hoppträning på Nickie och jag kan bara säga som jag brukar, älskar den hästen!
vi hoppade lite olika övningar som skulle blanda lydnad och teknik. sen hoppade vi en liten bana med bara 4 hinder på en höjd vi själva valde dock behövde jag inte säga någon höjd, vill ju hoppa LD den 10e nov så då är det ju bara att öva :)
hoppade 85-90 och det började med en vägran som jag tar på mig helt. jag måste ställa om både mig och henne till att det är så högt osv. det enda jag kom att tänka på var att på tävling är oxrarna lika breda som höga så det blir riktiga monsterhinder men bara man är säker på höjden så spelar nog bredden ingen roll, man får tänka bort den ;)
nu får vi se hur det går fram till tävlingen :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0