21 dagar kvar

eller snart är det bara 20 dagar kvar innan vi hämtar Richie, åh jag är så sjukt taggad, om någon vecka ska jag ta mig en tripp till Charlies och hööks samt växjö ridsport och införskaffa lite saker jag behöver till Richie :)
bland annat;
* träns
* benskydd
* 2 bett
* lädergrimma
* minst 2 nylongrimmor
* regntäcke + eventuellt stalltäcke
* minst 1 schabrak
* tyglar
* sadelgjord
* stigläder + stigbyglar
* ländtäcke
* reflexer

det är en hel del sen ska jag även fixa höpåsar osv men det tror jag att jag har och jag kommer inte köpa allt på en gång, det viktigaste bara, typ täcket och ridutrustningen :)

jag kan knappt vänta!!
30e november, dagen då min drömhäst rullar in på min stallplan ♥♥♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0