Mycket som händer nu!

Hejsan!
Just nu är det väldigt mycket som händer på hästfronten och jag är väldigt taggad! :) 

* Skrev inte om förra passet i hoppning då jag inte hade lust att blogga helt enkelt, men jag och Mirco klickar verkligen tillsammans och jag tycker det är synd att han bara är D-ponny annars hade jag lätt velat ha honom!

* Har varit ute och hjälpt till med Winter ett par gånger nu sen jag bloggade sist och han blir finare och finare varje gång jag ser honom, Emelie som äger honom har gjort ett sjukt grymt jobb med honom, ni kan läsa hennes blogg HÄÄÄÄÄÄR
 
* Jag har fått en hel del fina erbjudanden om jobb lite var stanns och ska åka och provjobba på ett ställe redan i helgen :) Det jag ska provjobba på i helgen är ett stuteri/försäljningsstall i skåne, så vi får se hur det går!
 
Ska försöka blogga bättre i fortsättningen, så länge så får ni nöja er med att läsa detta :) 

 
På bilden ser ni headern som snälla Kajsa har gjort åt mig!! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0