Dagens träning

Idag hade vi en slags caprillibana med studs, travbommar, galoppbommar och en 5,5a. 
Jag red Mirco och det gick så SJUKT BRA!!

Redan i uppvärmningen var jag noga med att få igenom hjälperna och att han skulle bli mjuk i sin vänstersida. 
Han var riktigt fin och följsam och höll sig så hela passet.
Dock var han som en skjuten ur en kanon ju längre in i passet vi kom, det var taktande så fort jag rörde honom ens lite med skänkeln, och när vi skulle rida an mot hindren så var det spetsade öron och full fräs haha, så underbar är han!
Jag ska ladda upp en film på Videofyme och lägga upp här så att ni som läser får se vilken fin häst jag får rida :) 
 
några av klippen skall även skickas till hon jag ska provjobba hos i helgen, hade ju bara gamla filmer men som tur var fick jag en hel del bra idag :) 
 
 
Här nere får ni några print screens från en av filmerna, är han underbar eller är han underbar? :')
Lätt att han hade varit en häst jag varit intresserad av att köpa!!
 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0