Torsdagens dressyr

Red Labello i torsdags, har blivit att jag rider honom nu och vi kommer riktigt bra överrens faktiskt!
Vi red utan stigbyglar och det var mycket skänkelvikningar och i slutet så gjorde vi öppnor i galopp längs långsidorna och det gick sååå bra, är så nöjd med att det går så bra med Labello nu, det ger ju mig ännu ett alternativ till lektionerna osv, dock gillar jag fortfarande inte att hoppa honom, där är Nickie min stjärna :) 

Såhär ser förresten tävlingarna ut den närmaste tiden: 
 
24e Mars, Dressyr, dressyrprogrammet för ryttarmärke 2  - Labello
29e Mars, Dressyr, Dressyrprogrammet för ryttarmärke 2 - Figornio LH (programridning på stall Lilla Heda) 
14e April, Hoppning, LD 90 cm - Nickie
 
Är så taggad, allt går så bra nu ^^ 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0