Dressyr med Labello

I torsdags var det dressyr på Labello som stog på schemat. 
Gick inte lika bra som sist men mycket av det berodde nog på att min rygg gjorde väldigt väldigt ont. Men jag är överlag väldigt nöjd och jag har nu bestämt att jag ska ställa upp med Labello i klubbdressyren som kommer äga rum den 24e mars, så i mars blir det alltså två tävlingar inplanerade :D
Det värsta är att jag är så sjukt dålig på att knoppa O.o 
 
Men men det kommer säkert gå bra, bara jag kommer ihåg programmet!
Kommer aldrig glömma när jag gick på Ingelsta naturbruksgymnasium, jag hade fått äran att tävla en frieserhäst vid namn Geischa i dressyren och jag kunde programmet dagen innan. När jag vaknade på morgonen så hade programmet helt plötslit bara försvunnit ut ur huvudet på mig vilket ledde till att jag ringde ner till stallarna och sjukanmälde mig, tråkigt men sant!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0