onsdag

hejsan bloggen
idag har det varit lite halvtaskigt väder men det har gått väldigt bra att rida ändå :)
på förmiddagen så red vi i paddocken med lite bommar och så och det gick väldigt bra!
han lyssnade bra och tog mina halvhalter bra dock så fick jag ett stooort hopp över en upphöjd bom :p
på eftermiddagen red vi ut runt något som heter ryssberget och vi tog först en galopp där jag var längst fram dock så vill richie ha lite utmaning så det gick fort men inte så fort som jag vet att han kan
andra galoppen var underbar det finns inte ord, clever och cossan fick gå före och dääär for vi iväg hihi guud vad roligt :D

nu ikväll har vi haft skattjakt o nu ska vi väl sova snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0