här ekar det tomt!

Hejsan allihopa!
Här ekar det tomt!

Det har varit så himla mycket med bal, student och allt annat just nu så har helt enkelt tappat motivationen till att blogga. 
Dock så kommer jag ha två träningar att skriva om i veckan och sen kommer jag även uppdatera från mobilen under veckan på boke :D
 
Nu kanske ni undrar hur det går med Richie och allt? :) 
Jodå pengarna har rullat in och  NU HAR JAG RÅÅÅÅÅD :D

Det enda som hindrar nu är min arbetslöshet. 
Såfort jag fått ett jobb och en stallplats så ska han hem ^^, 
 
På onsdag väntar hoppträning för Eva-Lotta och på torsdag Hoppträning för Sara :) 
Tror jag skulle rida Mirco båda dagarna men vi får se ^^ 
Skulle egentligen tagit mig en runda på Fritz  på sommarhoppet bara för skojs skull för att det fanns starter kvar, dock var högsta höjd 60 cm så hade lust att göra det barbacka om det skulle blivit av men det blir det inte då jag är kallad till möte på Arbetsförmedlingen. 
Så nu hoppas jag på ett jobb snart så min älskade kan få komme hem <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0