träningspasset tisdag

hallo!
igår så hoppade vi bana med 5.5a och lite plank o svängar.

vi värmde först upp på stora gräsbanan i skritt trav och galopp och richie lyssnade så fint och fick en bra bärighet osv

hoppningen var först att värma upp på 5.5an och banan var ca 60 cm först men jag fick hoppa en runda lite högre, vet dock inte hur högt det var.

jag insåg igår att jag litar helt o fullt på att richie hoppar om jag ber honom, problemet är att jag vet att jag har bra följsamhet osv men måste lita mer på den och mig själv och sluta analysera allting.

idag är det träning för louise wemlerth som varit med i lite större sammanhang o det ska bli intressant dock inga högre höjder med tanke på att richie gick hårt hela förra veckan, vilade söndag och har hoppat måndag tisdag, ska hoppa idag och hoppas imorgon så ska fokusera mer på väg, följsamhet o teknik :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0