Winter Prince

Var med Emelie till Winter i fredags.
Denna gången så fick jag prova att tömköra igen och det var riktigt kul, börjar få kläm på det nu.
Efter det så gick vi direkt över till att svinga remmarna mot hans ben, de om går emot hästarnas ben när man kör så han vnjer sig vid det.
Etfer det så skulle vi vänja honom vid någon järngrej som sitter på vagnen som kan slå i backen ibland tydligen, ni som kör får inte reta mig nu men jag vet knappt vad som är bak och fram på en vagn O.o
men den skramlade vi med jämte honom och det var lite läskigt tyckte han först men efter ett tag var det ännu en sak som inte gjorde honom så mycket, han var lite spänd men det var inte så farligt.
Sist men inte minst så skulle vi gå ut en runda med honom, Emelie tömkörde och jag drog däcket, även kallad Saab-däckwald. Jag tyckte ju att den backen är v äl inte så farlig, men tro mig jag trodde jag dog!
Har aldrig varit så trött på en backe i hela mitt liv, men låren fick sig en genomkörare iaf!

Om man sammafattar allt så var Winter jätteduktig!
Bjuder på en sommarbild, får ta med mig kameran snart igen och fotografera honom :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0