Måndagen

Hejsan!
Har inte skrivit på ett tag och det ber jag om ursäkt för!
i måndags tog jag hand om Ettan åt Sara. 

Mormor var snäll och hjälpte mig eftersom hon ville åka till stallet och släppa in våra i något sånär vettig tid. 
Så mormor mockade och gjorde Ettans påsar medans jag bytte vatten, gjorde kraftbyttorna och borstade henne. 
Hon var så snäll och lugn och något jag upptäckte var att hon älskar att bli borstad i ansiktet, det gjorde Cefyr med. De båda bara står och nuter när man gör det!

Efter det så åkte vi och släppte in våra gamla ponnyskruttar :) 
 
Bjuder på en bild på mig och Richie, hästen jag ska köpa när vi rider barbacka :) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0