Hjälpte till i stallet i onsdags

I Ondags så åkte jag och hjälpte min tränare med sin häst Ettan som hon har på utbildning.
Sara hade lektion till 18 och hennes hoppträning började vid 18 så jag gjrde i ordning Ettan, ryktade och sadlade osv och sen när lektionen var slut så ledde jag ut henne i ridhuset och HOPPADE SJÄLV, nej jag bara skojar, jag ledde runt henne medans Sara och de andra som skulle hoppa byggde fram banan.
Stannade kvar och kollade på Sara när hon tränade och hon är ju så duktig, jag tänker nästan alltid att jag vill kunna rida så. Fotade även en hel del, har inga bilder på denna datorn eftersom jag sitter på jobbet. Men bilder kanske kommer sedan får se om jag lägger upp det :)
Bjuder på en bild på Cefyr och en på mig och Cefyr, Saras förra häst som jag hälpte till en hel del med att rida och sköta och mocka osv :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0