Tisdagens hoppträning

I tisdags red jag Nickie och vi övade kort anridning!
Det gick riktigt bra dock är det  lite svårt med Nickie för antingen så rider man ihop henne för kort eller så blir hon för lång, jag har inte hittat mellantinget på henne än just i övningar som denna, men banhoppningen brukar gå okej!
Vi hoppade en bana med lite titt-hinder bland annat och det var väldigt kul att prova på titt-hinder med kort anridning. 

i slutet så fick vi hoppa en distans på 80  cm och det gick superbra!
Jag och Nickie kom lite nära det första räcket men över oxern så seglade vi över utan några problem alls, störtkär i denna donnan alltså, hon är alltid på så bra humör! :D
 
Idag är det dressyr som står på schemat så skriver imorgon hur det gick om jag inte skriver redan ikväll, vi får se :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0