försäkring

har suttit och funderat en massa på försäkringar och läst igenom villkor osv för hästar.
Det försäkringsbolag jag känner passar mig och min situation bäst är nog AGRIA som har ett gratis tillägg som heter incident som ersätter skadorna hästen orsakar på andra hästar, människor och tillhörigheter.
Inte för att jag tror Richie skulle göra något dumt men man kan ALDRIG ALDRIG vara säker!
Det räcker med att jag låter någon rida honom och han råkar ge personen en ofrivillig avsittning och personen skadar sig så har det skett även om Richie inte menade att skada!
 
så det lutar mot Agria när det gäller men jag ska ringa och prata med dem alla som jag tycler verkar lämpliga när det närmar sig och jämföra samt be någon om råd!
 
Ni som har hästar, vad har ni för försäkrinsbolag :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0