Dressyren i torsdags

Dressyren  torsdags har jag inte skrivit om än då den kändes under all kritik, hade Nickie.
Det började med att jag hade tagit Lamparts martingal då Nickies inte fanns att uppbringa och den var ju såkart förstor vilket gjorde att den inte hade någon som helst funktion vilket gorde att cici var tvungen att förkorta den på något vis :P 
inget kändes OK för fem öre.
men sen så får jag inte vara för besviken heller.
Jag har utvecklart min ridning något otroligt sedan jag började på BPK för lite mer än ett år sedan.
Sen så har jag inte ridit dressyr på Nickie så himla mycket, hon är ju inte riktigt min typ av häst i dressyren, Depa är min typ av häst.
Jag måse hitta knapparna på Nickie när jag rider henne på marken, i hoppningen så är hon typ min drömponny hihi, man saknar verkligen ponnyåren man aldrg fick utnyttja ordentligt när man rider henne :)

men som sagt, det passet är inget jag kommr hänga läpp för utan jag ser fram emot på torsdag vilket innebär förberedande hoppning :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0