Då var läkartid bokad!

Nu är det ungefär ett år sedan min olycka med Depa.
De men och besvär jag har fått har inte släptt och nu så tog jag och mamma tag i att ringa trygg hansa om min olycksfallsförsäkring som jag har.
Mamma ville att vi skulle skicka in en anmälan, och nej vi anmäler inte BPK på något sätt utan vi anmäler helt enkelt att jag har fått men som jag kanske kommer få dras med i resten av mitt liv!
Vi fick prata med en jättetrevlig kvinna som hjälpte oss att ta upp en anmälan och hon ville även att vi skulle bka en tid för att utreda min kropp för att se om de kan hjälpa mig med mina besvär och om de ska ersätta mig för det.
Så tiden är bokad klockan 15 nästa tisdag.
 
För er som undrar så är det som så att jag har fått en bestående stelhet i hela kroppen, ligger jag med samma ställning för länge får jag problem med att komma ur sängen på morgonen, min rygg värker i princip dygnet runt, jag har alltid ont och de stunder jag inte har ont är typ när jag ligger i fosterställning in mot väggen, och hur skönt är det?
Det är också så att min rörlighet har blivit kraftigt reducerad, innan olyckan var jag relativt vig och smidig men nu har min högersida blivit riktigt orörlig, lyfter jag benet ens 15 cm upp i luften bränner det och hugger i hela ryggen iland upp i nacken och ner i höfterna. mitt vänstra ben är lite bättre men också ganska mycket orörligare.
Sedan har jag också nästan alltid en brännande känsla i muskeln man har ovanför skinkan, det var där jag blev trampad när hon sprang över mig.
 
Det doktorn ska kolla är om jag har skadat några nerver, om min rygg är skadad, hur min rörlighet är och om det går att göra något åt det eller om jag kommer att få leva med samma ihärdiga smärta hela livet.
 
 
Oskar får stå för bilden.
Saknar denna pojken något enormt ibland <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0