underbara älskade

igår var det hoppträning för Eva-Lotta med Richie. han kändes väldigt yster under tiden jag sadlade osv men så fort han kom in i ridhuset och fick se att det stog hinder framme då blev han så glad!! vi hoppade mycket lydnad och ett relaterat avstånd, de andra skulle ta bort och lägga till galoppsprång men jag som hoppade Richie hemma för första gången fick dispans att bara ta oss igenom på ett bra sätt och jag som vart så orolig för att han skulle stanna, titta eller gå åt sidan blev alldeles euforisk när min fina häst bara klockrent går hinder efter hinder och allt bara funkar, min häst är bäst!

idag är det förberedande hoppning och han ska ha röd outfit, bild kommer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0