pay & jump

hoppade ju en 50 runda med Richie idag. Det gick riktigt bra, mitt enda mål var att se hur han reagerar på musik och mycket folk och hästar överallt samt att komma runt banan utan några sidosprång.
Detta uppnådde vi med bravur, han hoppade fint även om jag inte var helt med jämt dock är det skönt med vårt ridhus att man får så bra plats även med min stora pålle.
dock tyckte han säkert att hindrena var löjligt låga för han klev över första hindret, och rev! men det spelar ingen roll för detta ser jag bara som träning, så stolt över min prins ♡♡



Kommentarer
Maja

Kul att det gick bra!

2013-12-17 @ 12:21:57
URL: http://majawallstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0