ridning

Hejsan bloggen!
idag har jag varit i lilla heda och ridit lite på ett jättefint ponnysto vid namn Nina III.
hon har fölet nirvana aka nisse vid sidan och det var väldigt lärorikt att rida med föl vid sidan.
det var lite jobbigt till en början men sen brydde man sig inte så mycket om att fölet sprang runt.
Nina var väldigt trevlig och lyhörd, lite ur kondis men vad väntar man sig av en häst som fölat.
blev mest skritt och lite trav och jag säger bara en sak; supertrevlig ponny och sadeln var så skön! var som att stoppa ner benen i ett par rör och där kunde ingen rubba en liksom :)
hann inte ta några bilder men det kommer bli fler gånger eftersom det finns två hästar till som behöver sättas igång så jag skulle byta runt lite :)
jag är väldigt glad att jag får hjälpa tina att sätta igång hästar och speciellt med föl vid sidan då det ger mig väldigt mycket lärdom :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0