Nickie dockan

igår hade vi hoppträning och jag hade finaste nickie, har sagt det massor med gånger och säger det igen, hon och jag klickar verkligen! hade hon varit lite större och yngre så hade jag gett ett bud på henne för länge sen och hoppats på att få köpa henne.
vi hoppade massa sneda hinder och i början var nickie så himla trött och seg men sen hoppade vi två rundor högre och med raka vägar och då blev hon så pigg och glad. hindrena hade kunnat vara hut höga som helst, vi hade klarat allt!
efter lektionen så spolade jag henne i spolspiltan, hon förtjänade verkligen det!
jag är så taggad till nästa klubbtävling, då blir det debut i LD om sara tycker det är ok :)
älskade dockan <3 <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0