hoppträning med Nickie

igår vankades det hoppträning!
hade världens bästa Nickie, älskar att hoppa henne, man känner sig så hemma med henne.
vi hade lite olika övningar, vi hoppade på volt, relaterade avstånd, studs och 5,5a
allting gick såhäääär bra och jag längtar redan till nästa lektion.
provred i mina nya tretorn idag med och jag har bestämt mig för att ha dem som träningsstövlar så får mina andra bli tävlingsstövlar, de är ju lite mer stilrena osv :)
kom till stallet ganska tidigt så jag smörjde all utrustning och borstade Nickie tidigt så att jag bara kunde sadla sen. Nickie var sjukt smutsig, på bilden där nere syns det inte så mycket men hon var verkligen typ grå över allt det vita!
imorgon är det dressyr för cicci som gäller, hoppas på att få rida mirco för nickie är inte jättekul att dressyra på ;)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0