Hoppträningen..

Hoppträningen i tisdags blev ingen hoppträning, hann inte hoppa ett enda hinder. 
Hade Labello så behöver jag säga mer?? 
NEJ, jag red an mot första framhoppningshindret och då stannade han, andra gången red jag på lite fortare och då tvärnitar han så jag flyger rätt över honom, hade inte en chans att hålla mig kvar om jag så var beredd på den katapulteffekten det blev. 
Min rygg SKREK av smärta!!
Mina nerver ryckte och hela ryggen domnade bort men efter en stund blev det lite bättre med nervryckningarna.
 
Ajajaj för mig men det är inte så farligt, får dock se hur mycket jag kan sitta i traven idag på dressyren!
 
Skithäst.... Tur att han är så söt... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0