Dressyren i torsdags

Red Labello i torsdags. 
Blev ganska opepp med tanke på att jag inte var riktigt sams med honom sen i tisdags när han skickade av mig.. 
Men Cicci lovade att jag skulle få rida någon annan efter detta, hoppas på att få prova Mirco, han är så fin!

Men åter till dressyrlektionen!
Vi hade en praktikant som var tillsammans med Cicci inne i ridhuset och hon hade en väldigt bra genomgång av bakdelsvändningar i teorin. Det skulle bara till att göras i praktiken med!
Det gick över förväntan bra måste jag säga!

Jag och Labello kommer väldigt bra överrens i dressyren, men i hoppningen är vi som natt och dag, jag ogillar det skarpt, men någon gång ibland kan det vara kul att hoppa honom, men han är absolut ingen häst jag känner för att hoppa kontinuerligt :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0