Richie!

Hejsan!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev men jag kan säga som såhär att jag har haft rätt fullt upp!
Sparandet med Richie går snabbt framåt!
Jag har nu 10.500 :-
Hur mycket det är kvar säger jag inte, kan säga som såhär, att jag tänker inte avslöja vad han kostade mig förrän jag har honom på papper som min!
 
Jag har även fått Chesney såld, så nu äår han uppe hos en jättefin familj uppe i örebro!
jag var och hälsade på honom för ett par veckor sedan och han har det såååå bra och han blir så bortskämd! <3
 
Jag har också skaffat jobb!
Två stycken för att vara exakt!

Det ena jobbet är ett försäljningsjobb där jag sitter i telefon från 15.00 - 21.00 och säljer saker över telefon. 
Det andra är ett jobb jag blev erbjuden från ridklubben, dock börjar det inte förrän den 22 oktober. Då innebär det tre timmar i stallet varje lördag och ha teori med småbarnen, så mysigt!
 
Ingen tror att jag kommer kunna ta hem Richie nästa år efter mitt läger, men jag vet att jag kommer nå mitt mål, innan jag fyllt 20 så kommer han stå hemma hos mig <3
 
 
 
// Emelie


Kommentarer
Emelie

Kanonbra jobbat Emelie! Jag tror på dig! Du fixar det!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emelie Jonasson

2012-09-19 @ 13:05:35
URL: http://kejawinterprince.weebly.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0