Labello eller Depa = välj :)

Igår så kom jag till stallet och förväntade mig att jag skulle hoppa Labello, men till min stora förvåning så fick jag välja mellan Depa oc Labello och det blev ju genast ett solklart val :D
Vi hade en slags lydnadsövning först och efter det så hoppade vi en bana, hoppade inte så högt 60-70 kanske eftersom det var nästan ett halvår sedan jag red Depa!
 
Lyckan var total, har saknat att få rida henne igen verkligen, jag ville ju bara tjuta ut av ren lycka men jag höll mig hihi ^^ 
Den 28 oktober är det klubbtävling, vet att jag vill hoppa minst 70 men vilka jag ska önska vet jag inte än :) 
Kanske skulle chansa och önska Depa? ;) 
Förhoppningsvis så är det ju ingen annan som vill tävla henne, har ju inte varit det de andra gångerna jag tävlat henne så har jag tur kanske jag kan få starta 80 med, får fråga Sara snällt hihi :3
 
 
Som jag saknat min fina <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0