Hur mycket har jag nu sparat ihop?

Kommer ni ihåg att jag skrev förra månaden att jag hade sparat ihop en hel del till Richie? :) 
Nu är det såklart ännu mer och nu släpper jag det jag har fått ihop: 
 
22 500 kronor 
 

Är väldigt nöjd med mig själv att jag trots väldigt mycket räkningar osv har lyckats lägga undan så mycket!
nu har jag lite pengar kvar från lönen som ska gå till julklappar men det får jag ta lite från studiebidraget också, men nästa månad är det inget utom mobilräkningen jag ska betala, då kommer det läggas till ännu mer! :D
kanske hamnar jag lver 30 000- strecket? :) 



Kommentarer
Irmeli.N

Gött med besparningarna Emelie !:D
Lycka till!:D

Svar:
Emelie Jonasson

2013-01-06 @ 15:30:53
URL: http://fotomuppis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0