fredagsaktivitet och teori med barnen

i fredags så hade jag teori med fyra små grupper med barn för första gången, det var ganska kul, dock hade en av grupperna väldigt svårt att lyssna och de tramsade och flamsade, asjobbigt!
 
på kvällen sedan så skulle jag rida Depa på aktiviteten, men helt plötsligt så skulle jag rida Fritz, mina  händer som fortfarande värkte fick mig att vilja hoppa över ridlektionen!
jag jobbar inte gratis i flera timmar för att sitta och ha ont i händerna liksom så :P
men till sist så blev det att jag fick rida Depa ändå.
 
Vi red kaprilli för Stines och jag kan ju säga att hon var ju kanske inte min typ av ridlärare. vi hade helt olika åsikter om hur jag skulle rida, vi skulle rida banan i arbetstrav nedsittning = skumpigt på Depa. Så jag red lätt en stund för hon såsade ihop totalt, nej då var ju inte det okej, och sen blev det ju att Depa såsade ihop igen då var inte det okej -.-
 
aja strunt samma :)
nu är det långt kvar till nästa aktivitetskväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0