Bara jag som kan känna att...

En del människor verkligen gör allt för att jäklas?
 
Jag nämner inga namn eller så men så här var det:
Jag ska vara med i ridklubbens duellhoppning och meningen var att jag skulle rida Nickie eller Depa, perfekt tänkte jag båda är snabba och vändbara!
Gått och taggat detta i över en vecka nu men nu får jag meddelande på facebook från ev dem som anordnar att ******** sagt att jag ska rida duellhoppningen med FRITZ!!!! FRITZ!?!?! seriöst?
 
Jag har INGA fördomar eller annat om nordsvenskar, för jag vet att Fritz är duktig MEN han är ju faktiskt en nordsvensk, och enligt mig lika vändbar som ett kassaskåp, och jag överdriver inte, jag tycker att han är sjukt jobbig att styra runt en bana i vanliga fall, tänk då när man ska vara snabbast runt och man bara har halva ridhuset på sig?
nej vet du vad det känns verkligen som om gudarna är emot mig, det hade ju  varit kul att ge lilla snabba Granat och de andra EN UTMANING åtminstone!!

Sen har inte detta med att göra att jag inte gillar Fritz, han har varit min klippa efter min och Depas dip men han är inte hästen jag vill hitta på såna här saker med, det är såna här saker jag vill göra med Depa eller Nickie!
 
Aja får väl helt enkelt försöka tagga till lite ändå och försöka komma över känslan av att någon verkligen inte vill se mig på någon annan än Fritz......
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0