Winter Prince

Igår var jag med Emelie ute hos Winter Prince. 
Han är en 4-årig welsh cob valack som är under utbildning och som förbereds inför visning i september. 
Meningen är att jag ska hjälpa Emelie att rida honom senare. Nu har jag bara haft dem i lina ute i skogen och lite så men det har varit så himla roligt då jag fått använda min unghästvana för en gångs skull!
Jag trivs verkligen super bra med Emelie för hon är jätte-trevlig och rolig och Winter är så himla väluppfostrad och glad.

Igår så red Emelie på en åker och skulle trava honom lite och många fina bilder blev det både från hagen och från ridningen. 
Igår fick sig Emelie en flygtur när de skulle trava så hon blev avbockad. Men hon satt upp igen och då vart det inga problem alls!

Imorgon så ska jag med ut igen och då ska jag sitta upp första gången!
pirrigt men kul!
Ska bara skritta men ser mycket fram emot det!

 
nu kommer EN BILDBOMB!!!!
 
 
// Emelie
 


Kommentarer
Emelie

Vilken snygg häst :)

Svar: Ja det är han verkligen :)
Emelie Jonasson

2012-07-13 @ 09:18:44
URL: http://kejawinterprince.weebly.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0