Sparandet Richie

Så hur går det nu då? 

Jodå det går sakta men säkert framåt, har fått sålt lite saker och så så nu är jag uppe i 1400 :- 
 
inte mycket att heja för men jag kommer få ihop mer pengar från lite olika källor. 
Kommer antagligen få sålt Chessan, om jag har tur att mormor och de som har honom kommer överrens och då så kommer jag antagligen ta emot en häst för utbildning, men jag säger inte mycket mer om det förrän det är bestämt. 
Funderar också på att ta emot hästar och rida/tävla dem för att visa dem för försäljning. 
 
Har även sökt jobb och har ännu fler saker som jag ska sälja!
 
så förhoppningsvis så rullar pengarna in snart :) 

men nu vet nu hur läget är just nu iaf!
 
// Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0