sparandet Richie?

Jodå ,det rullar på har nu fått ihop 3000!
Fast då kanske jag får svansen -.-
 
Jag har ju blivit erbjuden ett jobb nu med, så jag hoppas ju verkligen på att kunna ta det jobbet och börja jobba = lägga undan varenda krona = Richie blir min så som jag sagt, innan jag fyllt 20 :D
Min fina fina Richie <3
 
Nu kommer jag lägga ut några bilder jag fått från min fina vän Jonna, vars pappa var så snäll att fota oss när han ändå skulle fota Jonna. 
Jag vill INTE att ni mobbar min sits eller något annat, ha lite respekt, det är andra gången jag hoppar honom lixom, och han är ingen hej-du-kan-åka-på.mig-utan-problem-häst. Han är faktiskt en häst som hoppar stort och har en benägenhet att springa till vänster om man inte håller emot, mitt enda mål denna rundan var att komma över allt utan att dra honom i munnen, dunsa i ryggen och utan att han skulle springa jämte. 
Nu låter det som om det är något jag brukar göra men det gör jag inte. 
Som sagt, kommentarer och tips mottages tacksamt men INGA kommentarer så som fan vad kassa du är eller fan vad låga hinder osv osv... 
 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0