Ridningen igår - Fritz

Igår red jag Fritz. 
Använde Kimblewicket på honom och jag kände verkligen skillnad, jag klarar honom bra med vanligt tränsbett men med det så kunde jag koncentrera mig så mycket mer på annat än att hålla honom tillbaka då han är väldigt stark. 
Vi hade förberedande hoppning och det gick superbra. 
Jag har ändrat min ridning väldigt mycket under sommaren.
Innan så gjorde jag delmomenten i en bana (när man hoppar en bit i taget) jättebra men när man skulle sätta ihop allt blev det inte alls bra. 
Nu igår gjorde jag delmomenten helt okej men banan gick klockrent!
Jag tänker fortsätta så men mitt mål är ju att få även delmomenten klockrena. 
Tänkte lägga upp ett litet inlägg med vilka mål jag vill uppnå denna terminen.
 
Här kommer en bild på övningen
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0