Imorgon smäller det!

Imorgon börjar ridning = mer uppdatering!
Vet att jag ska ha dressyr imorgon och nästa vecka börjar hoppspecialen så då rider jag hoppning på tisdagen och förberedande hoppning på torsdagen.
 
Såhär ser en månad ut för mig träningsmässigt:
 
första veckan: 
torsdag: dressyr
 
andra veckan:
Tisdag: hoppning
Torsdag: förberedande hoppning
 
tredje veckan:
Torsdag: dressyr
 
fjärde veckan:
Tisdag: Hoppning
Torsdag: Hoppning
 
sen går det runt så!
Kan vara så att jag tagit fel på veckan på hoppspecialen så hoppningen kanske ligger på de veckor som jag tidigare bara haft dressyr!
Det märker vi!

 
Saknar fina Depa.. </3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0