Hoppningen igår

Jag red Fritz som vanligt. 
Han var superfin på framridningen men under hela hoppasset så hade jag en rätt igenom kass känsla, han kändes inte alls som han brukar, jag ångrar att jag hoppade över huvudtaget.. 
Inte ens på fjuttiga 70 hinder gick det bra, vi vägrade, sprang åt sidan och när vi väl kom över var det inga sköna språng, fick inget flyt alls. 
men men jag får ha i åtanke att jag faktikst inte varit "tillbaka" särskilt länge när det kommer till hoppning, jag är inte rädd för att hoppa, jag är rädd för att göra fel!
Vilket jag gjorde igår, och jag kände verkligen att min självkänsla fick sig en liten törn, var så besviken på mig själv.. 
Men men det tar vi igen nästa hoppning, hoppas dock på att få hoppa Depa snart... 
 
Fina fina Depa, jag saknar dig så obeskrivligt mycket... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0